• Lowe Lundberg posted an update 1 year, 6 months ago

    با توجه به این که بیماری های ریوی اغلب ناتوان کننده هستند، به مراقبت طولانی مدت نیاز دارند. متخصصان ریه می توانند برای معالجه ی شما در منزل شما و در کنار خانواده خود و تیم مراقبت های بهداشتی از روش های مختلف استفاده می کنند. با ویزیت پزشک در منزل می توانید در شرایط بهتری برنامه های درمانی را متناسب با شما تطبیق دهند، و بتوانند مراقبت های شما را با سایر اعضای مهم تیم هماهنگ کنند.

    در منزل ، امکان حضور پزشک در منزل و ارائه‌ی خدمات پزشکی در منزل بیمار در هر کجای شهر فراهم است. گاهی اوقات نیز باید از شهر خارج شوید تا پزشکی را بیابید که بتواند بیماری آن‌ها را درمان کند. اما زمانی که از خدمات پزشکی در منزل استفاده کنید، می‌توانید بدون خارج کردن سالمندان از خانه به آن‌ها کمک کنید. بعضی اوقات نیز شدت بیماری آنچنان بالا است که بیماران به پزشک مراجعه نمی‌کنند.

    متخصص ریه در زمینه ی مشکلات جدی و یا مزمن تنفسی به بیماران کمک می کند. ویزیت متخصص ریه در منزل تهران صورتی پزشکان می توانند مراقبت های اولیه را انجام دهند، که بیمار در شرایط خفیف و یا کوتاه مدت (سرماخوردگی یا عفونت تنفسی) باشد. جهت تشخیص، درمان و مدیریت بیماری های پیچیده تر که در درجه اول ریه ها هستند، بهتر است، با یک متخصص ریه مشورت کرده، و برای درمان خود اقدام کنید.

    همچنین در مواقعی که تشخیص عفونت دشوار باشد و یا عفونت با تب بالا همراه باشد پزشک عمومی افراد را برای معاینه به پزشک متخصص عفونی ارجاع می‌دهد. بنابراین اگر هر یک از علائم و نشانه‌های بالا را دارید و امکان مراجعه به مراکز درمانی برایتان مقدور نیست می‌توانید از ویزیت پزشک متخصص عفونی کمک بگیرید و از متخصص عفونی بخواهید به معالجه شما در منزل بپردازد. ویزیت پزشک در منزل برای بیمارانی که فاقد توانایی برای تحرک هستند و امکان حضور در مطب پزشک و یا مراکز درمانی را ندارند انتخاب مناسبی است. پزشکان حرفه ای می توانند برای درمان بیماران با انواع بیماری ها هستند به منزل بیمار مراجعه کنند. خدمات پزشکی در منزل شامل ویزیت پزشک در منزل عمومی و متخصص می باشد.

    از جمله مراقبت‌های بعد از عمل می‌توان به تجویز داروهای داخل وریدی که جهت آرام کردن بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد اشاره کرد. همچنین از دیگر مراقبت‌های متخصص بیهوشی تزریق بی حسی موضعی برای بی حس کردن قسمتی از بدن در مواقع درد شدید است. گاهی اوقات بیماران ترجیح می‌دهند دوران نقاهت بعد از عمل خود را در منزل سپری کنند، در چنینن مواقعی برای راحت‌تر بودن بیمار می‌توانید برای انجام مراقبت‌های بعد از عمل از ویزیت پزشک متخصص بیهوشی در منزل کمک بگیرید. علاوه بر موارد گفته شده امکان تراکوستومی بیمار نیز توسط متخصص بیهوشی در منزل وجود دارد.

    سالمندان به علت بالا رفتن سن دچار مشکلات و بیماری های مختلفی می شوند . دریافت تمام خدمات پزشکی مورد نیاز بیمار وحذف صف های طولانی انتظار. واقعا خدمات ویزیت در منزلتون بی نظیر است و خیلی خوشحالیم که با تیم شما آشنا شدیم و دیگه نگران هزینه اضافی ویزیت و ترافیک و… را مجبور نیستیم تحمل کنیم.

    در این موارد است که پزشک ویزیت خانگی بسیار سودمند است، زیرا آنها می توانند به راحتی مراقبت های پزشکی را در خانه ارائه دهند. با وجود سبک زندگی بسیار پرمشغله در زندگی امروزی، ویزیت آنلاین پزشک در منزل به طور فزاینده ای تبدیل به هنجار روز می شود. خدمات تماس پزشک نه تنها در زمان صرفه جویی می کند، بلکه رزرو آنلاین نیز راحت است. از طریق آنی آزما پزشکان نزدیک من یا پزشک در حال تماس را پیدا کنید و به آنها اجازه دهید تا در خانه شما ویزیت کنند. اعزام پزشک در منزل راه حلی قطعی برای کسانی است که امکان مراجعه به مراکز درمانی برای انها میسر نیست . کمک گرفتن از پزشکان متخصص در منزل این امکان را به شما می‌دهد که پزشک با فراغ بال و تمرکز کافی شما را ویزیت کند.

    همچنین ضرورت پیگیری و درمان بیماری های عفونی را توضیح دادیم. بازهم تاکید میکنیم که بیماری های عفونی به سرعت قابل انتشار در خون و گسترش در اندام های بدن هستند. به همین دلیل در صورت مواجهه با علائم بیماری های عفونی به سرعت، به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

    پیشنهاد می شود .بیماران قلبی در منزل با نظارت مستقیم پزشک روند درمان را طی کرده تا به شرایط عادی برسند. پزشک در منزل و دیگر خدمات پزشکی و مراقبتی در منزل اعم از پرستار کودک در منزل، رادیولوژی در منزل و فیزیوتراپی در منزل از خدمات هستند که مجموعه رازی برای راحتی شما عزیزان در منزل خودتان ارائه میدهد. بسیاری از بیماران بخصوص بیماران قلبی، بعد از بستری شدن در بیمارستان و انتقال به منزل باید تحت نظر و مراقبت پزشک باشند. در صورت عدم رعایت مراقبت های پزشکی صحیح و مصرف نادرست دارو های درمانی ممکن است اتفاقات ناگواری رخ بدهد. پزشک داخلی برای تشخیص و درمان بیماری های داخلی، انجام آزمایشات و چکاپ سلامتی به خصوص برای بزرگسالان فعالیت دارد. پزشکی کودکان با بزرگسالان تفاوت دارد از همین رو یک گرایش پزشک متخصص اطفال وجود دارد که به طور خاص بر روی کودکان تمرکز می کند.

    ساکنان جردن، فرمانیه و آجودانیه برای دانستن چرایی کاهش اکسیژن خون می توانند با خدمات متخصص ریه در منزل جردن و فرمانیه و آجودانیه تماس حاصل کنند. همچنین در صورت افت اکسیژن خون یا کاهش ضربان قلب می توانند از آمبولانس خصوصی که موسسه کیان ارائه می دهد، جهت اعزام به بیمارستان استفاده کنند. یک بیماری عفونی مهلک برای گروهای حساس مانند کودکان ، سالمندان و افراد دارای نقص ایمنی است. اولین رتبه مرگ در جهان براثر بیماری های عفونی متعلق به بیماری سل است با کمک گرفتن از متخصص ریه در منزل آن را مداوا کنید.

    همچنین هنگامی که پزشک سبک زندگی شما را مشاهده می‌کند، می‌تواند نحوه درمان را برای شما شخصی‌سازی کند. گذراندن طول درمان هم برای بیماران و هم خانواده آن‌ها دشوار است. زمانی که بیمار در بیمارستان درمان خود را آغاز کند، احساس کمبود و ناامیدی خواهد کرد. بیمار ضمن گذراندن دوره درمان، می‌تواند در خانه بین عزیزان خود باشد. این اتفاق تاثیر زیادی روی سلامتی بیمار خواهد داشت و کمک می‌کند دوره درمان کوتاه‌تر شود.

    یکی از خدمات مرکز مشاوره آنلاین تندیس ویزیت پزشک متخصص در منزل است. مرکز ما با داشتن پزشکان حاذق و متعهد جهت ویزیت در منزل آماده ارائه خدمات شامل ویزیت، مشاوره، معاینه و تجویز دارو در تمامی مناطق تهران و در هر ساعت از شبانه روز ، به شما عزیزان می باشد. بدون هیچ گونه محدودیتی در محل زندگی، در هرکدام از مناطق تهران که باشید پزشکان ما خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما می‌رسانند تا خدمات‌رسانی به بهترین شکل و با کمترین سختی برای بیمار شما، انجام شود. هدف ما در هوم ویزیت آسایش بیماران است تا به‌جز تمرکز بر درمان بیماری و طی کردن روند بهبودی، نگرانی و دغدغه‌ی دیگری نداشته باشند.

    پزشک بدون هیچ گونه حواس پرتی و استرس ناشی از حضور بیماران، در آرامش کامل به شما خدمات پزشکی ارائه می‌دهد. به همین خاطر، معاینه و برنامه درمانی در حداکثر کیفیت انجام می‌شود و اشتباهات به حداقل می‌رسد. پزشک متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) درمان بیماری های سیستم عصبی مرکزی و محیطی را انجام میدهد. این ابتکار پزشکی منحصر به فرد ایران نه تنها در حال افزایش است، بلکه به دلیل ارزش خدمات پولی خود نیز شناخته شده است. هزینه ویزیت آنلاین پزشک در منزل در مقایسه با هزینه های معمول بیمارستان کمتر یا برابر است. پزشکان عمومی می‌توانند آزمایش‌های متنوعی را متناسب با شرایط شما انجام دهند.